Triumph Rocket III
Zboření dvoulitrové hranice zdvihového objemu u sériového motocyklu se čekalo spíše od jiných značek. O prvenství však ve svůj prospěch rozhodl Triumph. Je až neuvěřitelné, že pouhý rok a půl po lehnutí továrny popelem vyjíždí nový a v mnohém výjimečný motocykl. Tříválec obřích rozměrů je namontován v trubkovém rámu a svých maximálních 142 koní přenáší pomocí kloubového hřídele na zadní kolo úctyhodného rozměru. Rozměry pneumatiky jsou 240/50-16. Největším tahákem britské "rakety" se však jeví jejích 200 Nm točivého momentu, což je hodnota, která vám dopřeje poznat přetížení 1,2 G. Přitom plných 90% hodnoty točivého momentu, což je úžasných 180 Nm, je využitelných již od 1800 otáček. Výkonu samozřejmě odpovídají i brzdy: vpředu dva kotouče 320 mm a čtyřpístkové třmeny. 
 
 
 
 
 
 
| 
	
	Motor :
 | 
	
	čtyřdobý, kapalinou chlazený podélně uložený řadový tříválec
 | 
| 
	
	Objem :
 | 
	
	2294 ccm
 | 
| 
	
	Výkon :
 | 
	
	142 k/5750 1/min 
 | 
| 
	
	Hmotnost :
 | 
	
	 320 kg 
 | 
| 
	
	Rychlost :
 | 
	
	240 km/h 
 |